Pages

Petang ini,,hhhmmm,,,,


Senja yg berlabuh

Kemerahan..
mentari kian pergi
awanan kelabu kian berlalu
menyisihku dlm sendu..
kelam kian berlagu sayu
menanti kn mnyinarkah bebintang hatiku..

Titis hujan menyulam bayu..
mnyelak dingin kalbuku
yg rindu akan tawa mu

Gapai tanganku sayang..
paut erat genggaman ku..
sapu lah derai dari mata ku..
yang sering mengintai mu.

Aku rindu kamu...hhmmmmmmmm.....

~H&H~
..................................


Assalamualaikum..selamat petang kpd insan2 yg sudi buang masa kalian sbntar untuk mnjenguk tlisan ku ini...

Tba2 rsa nk berpuisi petang nih..x perlah klu x best bunyinyer..asalkan aku bsa luahkn sdkit rsa rinduku...

Tadi aku bru jer mula blajar mengait..cra inggeris..yg guna 2 btg jarum panjang tu..nmpak cm senang..mula2 mmg senang..tp bila nk buat mkin panjang..makin susah lak jd nya..tp aku tetap akn truskan hgga siap.InsyaAllah!

Bosan??...aku x rsa bosan..tp aku rasa sunyi sangat2.Kalian x bosan ke?..ptg2 cmni klau dpt dgr bacaan surah Yassin dr Sheikh Mishary Al-Afasi..mmg syahdunyer jd bertambah2..Subhanallah!..

Aku tak tau org lain buat ape ptg2 cmni..aku biasanyer lah..suka belai pokok2 aku..tp la ni aku lbih suka belai bby Hanny...hati yg sdg 'sakit' bsa jd smbuh bla ku lihat raut wajahnyer...dh lah..malas nk ckap byk..nk gi peluk bby Hanny lah..daaaaaa...minta dri dlu..assalamualaikum

No comments: