Pages

KENAPA?????????

Assalamualaikum...entry kali ini ttg perasaan aku yg teramat lah sedih... alangkah bgus nya andai aku dpt berkongsi cerita duka ku kali ini tanpa ada selindung,krna aku btul2 perlu luahkan nya pd sesuatu..untuk pengetahuan smua..dgn sungguh bertrus-trang nya....aku nk bgtau..seikhlasnya...aku menaip entry ini dgn deraian air mata yg x mau berhenti...dengan perut yg lapar...hati terguris...aku cuba untuk merangkai kata2 agar aku mendapat sedikit kelegaan ...

Namun ternyata aku hampa..krna hati ku tetap terluka dan air mata ku tetap terus mengalir tanpa ada seorang pon yg sudi memujuknya.

Dalam saat aku berpantang...setiap hari aku menangis....krna terluka dgn tingkah seorang yg juga bernama manusia.

Aku takut....aku takut aku tidak ckup kuat untuk trus menghadapi ujian hdup ini...d abaikan...d aniaya...d sakiti....

Aku tak rela d perlakukan begini...aku bimbang aku akan jd gila!!!!!.....aku risau aku jd sewel!!!!

apa aku hrus menikam sesiapa untuk dpt bernafas???..atau..adakah hrus aku meracun sesiapa untuk aku bebas???

jangan sakiti aku lagi...aku x mampu untuk memikul beban itu...aku mau nyawaku...tolong lah aku yg terlalu kecewa ini ya Allah!..,,,,,

No comments: