Pages

My sweetheart,,,


Assalamualaikum....

...jam menunjukkan pukul 1:25am,mata ni msih terang lagi..

nak tlis aper ek?..tiba2... Hanny!!...ok..kli nih nk citer psl my sweet bby Hanny.

Lahir pd 26 Ogos 2011..2pm.Sungguh merisaukan..kerana dia d lahirkan melalui pembedahan.Atas alasan ..jantung bby lemah...yer ke?...tp msa dgr jantung bby..ok jer??...dlm msa 1/2 jam...tba2 d sruh jalani pembedahan??...aikkkk???...terkjut aku d buatnyer.

Pembedahan berlangsung selama 2 jam.Semuanya selamat setelah aku mendengar suara bby Hanny!..Alhamdulillah..syukur pd Allah.

Sebelum aku d keluarkan dari bilik pembedahan,aku d suruh menyusukan bby Hanny...ya Allah..berderai air mataku saat pertama kali aku melihat wajahnya dan menyentuhnya!..ALLAHUAKHBAR!!!!

Anugerah terindah d saat aku menghadapi ujian-NYA yg teramat berat...alhamdulillah..maha suci Allah memberikn ku hadiah terindah d saat ku memerlukan penguat semangat tuk trus berjuang untuk hidup.

NURUK SHAQIRA HANNY ANNISA binti Sharullizam..2.7kg

No comments: