Pages

Hitam Putih Kehidupan...

Assalamualaikum..dh beberapa hari tak tulis entry tuk blog nih.

Tak tau kenapa hari ni mcm semuanya x kena jer dgn aku.Jadi tension sangat2.Aku ni dh naik bosan nak fkir psl hati org.Tapi x boleh lah pulak pasal aku ni bkn org jahat..nak buat tak tahu jer psl smua hal di sekeliling aku.Kalau lah aku ni boleh keraskan hati aku ni mcm sesetengah org kan ke bagus.hhhmm.....

Aku takut nanti klu aku buat cmtu,ade lak org yg kecil hati dengan aku,x psl2 dpt dosa kering jer.Semalam..hanya kerana dia salah faham dgn ayat aku..dia kata aku mula nk bkn2 lagi..aduiii...susah btul bila kita salah guna perkataan nih,x psl2 aku lak yg dpt taiknyer...padahal aku ikhlas sruh dia ambik berat pd org tu..dah lah aku dh malas nk sruh org tu buat baik dgn spe2 pon.Lantaklah dia nk buat ape pon dlm hdup dia...x nk cmpor lerr...nanti aku jugak yg jahat....macam bgus jer kn??...buat org kcil hati,tp x reti nk mintak maaf...ego..egois...hhhmmmmmm....ni aper kes lah pulak x leh nk upload pic k dlm entry nih??...dh lah tgh geram ..ngade2 lak blog nih!!!!......aaarrgghhhhhhhhhhh

No comments: