Pages

FESYEN OH FESYEN.....

Assalamualaikum sahabat2 yg Jie alu2kn kedatangannya.Kli ni Jie nk kongsi pasal fesyen rambut yg pelik2 ni...bila mula2 tgk gambar2 ni mmg rsa cm hairan jer..tp bila dh 2.. kali tgk rsa cm nk gelak pusing2 jer..ehehehe...korang tengok lah sendri ek gambar2 tu..ada 12 gambar klu Jie x salah kira...silakan tengok ye...ehehehehe..



,,adeehhh,,,,"muuuaaaaahhhhh!!!"..klu dpt ciuman dr bibir sebesar ni..nahas ler korang..hak3 :)))


,,"mak kita kata klu rambut cmni..senang nk toncet,,",,,hihihihi..cian budak nih >_<


,,eh2...tgk fesyen ni teringat kt biskut gulung,,adehhh..lapar ler perut ni...ekekekee..


...jaga2 ade helikopter nk mndarat...laaa ...x nyempat2 ..dh lepak atas kepala ...ehehehe


,,"apa tengok2..ada brannnn???...kepala pun gengster???"


..Rambut yg btul2 pulang modal klu jaga..siap jd topi tuk tuan dia..ehehehehe


,,,inilah fesyen "ibu landak"...hak3 :)))


..hhmmmm....bergaya sungguh pompuan tu dgn topi semulajadi ala2 klasik nih..hhmm...


Woww!!..byknyer dandan kt 1 kepala,,,,mcm berat jer rsa bla tgk...huhuhu


...yg ni bgus,sbbnyer..reben dia mmg padan dgn rambut..sama2 kembang dan besar..hhmm..


...wwooooooo.....smart nyer kepala dia!!!!!....pakai spek tuuuuu!!!...wakakakaka...


..ini adalah gambar yg pling hensem dan pling menarik dlm byk2 gambar tu..."berapa tahun la gamak nyer kucing ni bela bulu kt kepala dia sampai panjang cmtu ek??..siap rebonding lg..hak :))))

1 comment:

Ahmad Haziq Azlan said...

cantiknya...
hehehehe~~~

dah follow sini...
:)